1.9.12

Måla, måla, måla


Den senaste veckan har målarpenslarna gått varma hemma hos oss. 




Först målade jag alla Billy-hyllorna och vitrinskåpen vita. Trodde aldrig jag skulle bli klar, men jag är SUPER nöjd med resultatet.


Ett par gamla lampetter som legat i källaren i många år fick komma upp o se dagens ljus. De fick lite vit färg och ska få pryda någon vägg i huset, vilken vet jag inte än... men det ger sig...




Idag hämtade vi upp ett gammalt skrivbord som jag fnulat på länge, sågade av benen och målade det svart.




 Inuti en av lådorna hittade jag en liten prinsessa, målad av min lilla prinsessa en gång i tiden, så hon fick vara kvar.



Det var menat att bli vårt nya soffbord, men resultatet blev inte allt som jag tänkt mej så, tyvärr är detta den enda bilden ni får se
av bordet. Tror det skulle vara snyggare om det var vitt...Jag kanske målar om det i stället...i morgon...:)

Kan tillägga att jag har en MYCKET tålmodig man...:)

Kram på er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar